Mijn download speed blijft op 1.1MB/S maar hij kan 90mMB/S aan. Hoe fix ik dit?

Als er iemand is laat het me weten
'Bekabeld''
90MB/S * schreef het fout

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Internet
crispy
3 jaar geleden
Hoe weet je dat hij 90MB/S aan kan en hoe weet je dat het nu 1.1MB/S is? Oftewel, waar meet je dat mee?
SingingCoyote13
3 jaar geleden
https://www.speedtest.net/nl
wat geeft ie hieraan wat de max is bij jou

Antwoorden (1)

Jouw probleem kent meerdere oorzaken, bijvoorbeeld kan de bron vanwaar jij downloadt wel de snelheid leveren? Heb je al een ookla speedtest gedaan met een server vlak in de buurt, of liever nog een server van je provider? Is je verbinding niet overboekt? Providers hebben er een handje van om 1Gbt transit in te kopen en daar dan 25x 100Mbit abonnementjes mee te bedienen. etc.etc. Je moet dus door deductie uitsluiten waar die traagheid zit.
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik heb met ookla test heb ik 90mb/s en als ik bijvoorbeeld op een telefoon ga downloaden dan haal ik makkelijk 80mb per seconde. Ik heb er alleen last van op mijn computer