Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat de lijst met personen op Facebook zo lang is en ik de meesten niet eens ken?

Ik wil soms een bericht met een bijlage of foto doorsturen naar mijn contacten op Fb maar dan krijg dus een lange lijst met personen die ook niet in mijn vriendenlijst staan, dus ben ik altijd verplicht om door die ganse lijst te zoeken naar die personen die ik ken en naar wie ik die bijlage dan kan doorsturen...Heel vervelend en tijdrovend. Wie kan me hiermee helpen.

3 jaar geleden
in: Internet
14.7K
Pieterke
3 jaar geleden
Facebook voegt bij mij ongevraagd vrienden toe (is al 3x gebeurd) en van een kennis hoorde ik dat bij hem vrienden uit de vriendenlijst worden verwijderd, I
Thecis
3 jaar geleden
Ultieme oplossing, geen facebook gebruiken. Dan heb je daar ook geen last van.
SentWierda
3 jaar geleden
Als je jezelf niet in de nesten wilt werken en als je het jezelf gemakkelijker wilt maken: doe wat Thecis voorstelt. Je krijgt er rust en tijd voor terug.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat zit ingebakken in het systeem van Facebook. Enige effectieve remedie is de app verwijderen, al is dat op sommige apparaten niet altijd mogelijk.
(Lees meer...)
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding