Hoe kom ik aan een gratis website?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek hier eens op de site, deze vraag is al eens eerder gesteld zag ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze vraag is al zeer vaak gesteld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek je een programma om een site te maken, of een plaats op het internet op hem online te krijgen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er bestaan verschillende sites om een "eigen" site te maken, een deel daarvan is hierboven al vernoemd. Maar weet wel dat die sites vaak nooit écht sites zijn. Je mogelijkheden zijn beperkt, er staan van die sullige advertenties en je kan niks speciaals doen. Als je meerderjarig bent, doe je er goed aan een domein te kopen, ze zijn vaak niet duur en je hebt er iets aan ;)

Antwoorden (9)

door hem aan te maken op www.wordpress.org
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan er bv eentje maken op freewebs.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.websitemaker.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Webs - Make a free website, get free hosting

www.webs.com/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Edicy

http://www.edicy.com/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
punt is een erg handige site. Het is wel meer een weblog, maar je kunt er veel mee !
www.punt.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weebly heeft een eenvoudig systeem om een website mee aan te maken. Probeer het eens en dan denk ik dat je al snel overtuigd bent. Hiervoor heb je namelijk weinig kennis van het maken van een website nodig, dus is het eigenlijk door iedereen te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
via de verschillende applicaties via google ,zoals google maps en google reader heb je nu ook googlesites en daar kan je heel makkelijk zelf je layout en alles makkelijk zelf opmaken en publiceren tot nu de makkelijkste manier om je eigen website te maken ah ja is vanzelfsprekend ook gratis ! Voor commerciele sites dient men te betalen voor bepaalde homepagina's dus niet en andere blogs ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
webklik.nl
come2me.nl
everyoneweb.com
mysites.nl
sitebouwer.com