Kan je een bepaalde afzender volledig blokkeren bij Hotmail?

wekelijks krijg ik vele tientallen e-mails van "Jigli.com".. deze komen weliswaar allemaal in ongewenst, maar ik wil ze in het geheel niet ontvangen.. wat te doen?

Picture for question
3 jaar geleden
in: Internet
14.7K

Antwoorden (2)

open hotmail en ga boven rechts naar tandwiel,ga daar onderaan naar alle instellingen weergeven.Er opend zich een nieuw scherm en ga daar naar ongewenste mail,daar kan je dan de afzender die je niet wil toevoegen aan de geblokkeerde afzenders.
fremar
3 jaar geleden
Een afzender in Hotmail blokkeren gaat als volgt:
- klik op de drie puntjes die rechtsboven als laatste boven het bericht staan (op jouw afbeelding zijn twee pijltjes naar links te zien, daarna komt nog een pijltje naar rechts en dan volgen de drie puntjes).
- ga in het rijtje mogelijkheden dat je dan krijgt met de cursor boven Beveiligingsopties hangen en klik dan op [naam afzender] blokkeren
- in de lijst die je ziet op https://outlook.live.com/mail/options/mail/junkEmail/safeSenders bij Geblokkeerde afzenders en domeinen kun je het geblokkeerde e-mailadres wijzigen, zodat je in het vervolg helemaal geen mail meer ontvangt die afkomstig is van jigli.com.
Amadea