Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom opent marktplaats steeds een nieuw tabblad als ik een advertentie open?

Dus ik klik een willekeurige advertentie van een verkoper aan, om deze te bekijken. De advertentie opent gewoon, ik lees het. Maar dan wil ik op de terugpijlklikken (linksbovenaan scherm) om weer terug te gaan naar mijn vorige scherm. Dit kan dan niet, omdat marktplaats de advertentie heeft geopend als nieuw tabblad. Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Internet
2.5K
Griffin
3 jaar geleden
Vast een instelling om URL links als tab te openen in je browser, probeer het eens met een andere browser om het uit te sluiten dat het iets globaals is.
Ritsuka
3 jaar geleden
Sneltoets voor tabblad sluiten is ctrl+w als het goed is. En dan kom je weer op hethoofdscherm.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als het geopend is als nieuw tabblad (zoals je zelf zegt) dan staat marktplaats en advertentie beide open op elk hun tabblad, dus tabblad sluiten (niet uw volledig scherm) en dan kom je gelijk op tabblad met marktplaats
(Lees meer...)
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding