waarom kan men WebRTC hardware video decoding op google chrome niet inschakelen?

er staat: WebRTC hardware video decoding not available on your platform. waarom zegt ie dat?

3 jaar geleden
in: Internet
1.6K
gvrox
3 jaar geleden
Het helpt wel om erbij te vermelden wat voor hardware je hebt, en ook wat je aan het doen bent op het moment dat je die melding ziet (een bepaalde website ?)
popeye
3 jaar geleden
@gvrox google chrome op windows 10. Flags proberen in te schakelen via de Chrome browser.
gvrox
3 jaar geleden
Is dit de tekst die je ziet: WebRTC hardware video decoding
Support in WebRTC for decoding video streams using platform hardware. Chrome OS, Android #disable-webrtc-hw-decoding
Not available on your platform.

Antwoorden (1)

Ik neem even aan dat je hetzelfde ziet als ik bij Chrome op Windows :

WebRTC hardware video decoding
Support in WebRTC for decoding video streams using platform hardware. Chrome OS, Android

In de tab "unavailable" , met daarbij inderdaad de tekst "not available on your platform". Hij zegt dat dus omdat je Chrome op Windows gebruikt, en deze feature er alleen is voor Chrome OS en Android. Daarom kun je die niet inschakelen dus.

Bij de "available" tab zie je er wel steeds Windows bij staan.
gvrox
3 jaar geleden
popeye
3 jaar geleden
maarja juist deze plugin heb ik nodig voor google stadia, volgens de google stadia klanten service ivm streaming.
gvrox
3 jaar geleden
Dank je voor de feedback; wel raar dat de klantenservice dit zegt, volgens mij kan het helemaal (nog) niet. Je hebt de klantenservice benaderd vanwege een probleem ? Welke hardware gebruik je ?