Op Yandex krijg ik alleen foto's met teksten in het Russisch te zien. Kan ik dat veranderen?

Kan ik dat veranderen in Nederlands?

4 jaar geleden
in: Internet
1.5K
Amadea
4 jaar geleden
Het is niet standaard Russisch, ik krijg er ook Engelstalige info.
Pieterke
4 jaar geleden
Bedankt voor je reactie Amadea, Dat heb ik inmiddels ook gezien. Was wel toevallig dat ik gisteren alles in het Russisch te zien kreeg.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Meestal kopieer ik de teksten naar Google Translate, omdat die ook taalherkenning heeft en best wel redelijk Nederlands vertaalt.
Pieterke
4 jaar geleden
Dank je elder161 voor je reactie. Ik zal eens kijken.
SimonV
4 jaar geleden
De door mij genoemde extensies doen exact hetzelfde...

Antwoorden (1)

Nee, dat is niet te veranderen.
Ikzelf pak de tekst met de muis, rechtermuisklik erop en ‘Translation Comparison’ vertaalt de tekst automatisch voor mij naar het Nederlands.

Add on voor Firefox
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/translation-comparison/
Extensie voor Chrome
https://chrome.google.com/webstore/detail/translation-comparison/kicpmhgmcajloefloefojbfdmenhmhjf
Je krijgt als vertaling standaard het resultaat van drie vertaalmachines te zien.
Voor mij niet nodig en druk; bij de Opties heb ik bij Uiterlijk – Beeld één vertaalmachine gekozen (Google Translate).
Toegevoegd op 25 februari 2020 12:41: tekst
SimonV
4 jaar geleden
Pieterke
4 jaar geleden
Bedankt! Dan ga ik dat doen.