Hoe krijg ik iDeal betalen met Rabobank weer werkend op Firefox?

Ik probeerde een factuur te betalen op een website, dit ging via iDeal/Rabobank Omnikassa. Het is verder een goede site, geen nep iets.
Ik kom op de pagina waar ik mijn bank kan selecteren, en nadat ik op Rabobank klik, krijg ik de foutmelding "Er is een algemene systeemfout opgetreden. Probeert u het later nogmaals. (999)"
Het rare is, in Internet Explorer werkt exact dezelfde handelingen uithalen wel, en kan ik de factuur bepalen.

Ik heb in Firefox al eens alle cookies verwijderd, en ik heb ook Adblock uitgezet voor de Rabobank site, en de site waar ik wil betalen. Gewoon inloggen op Internet bankieren werkt wel.

Hoe krijg ik dit nu weer werkend? Ik vind het heel irritant dat ik hiervoor IE moet gebruiken, ik wil gewoon in FF blijven.

Ritsuka
4 jaar geleden
in: Internet
10.1K
Cryofiel
4 jaar geleden
Ik had eens iets vergelijkbaars bij Firefox. Wat bij mij hielp was:
- Alle extensies uitschakelen (al is het maar om te testen of het daar aan ligt).
- Pop-ups toestaan (in de opties/instellingen van Firefox).
- Alle cookies accepteren (instellen in de opties/instellingen van Firefox).
- Alle privacy-dingen (tijdelijk) uitzetten (instellen in de opties/instellingen van Firefox).

Antwoorden (1)

Het kan aan een extensie liggen. Start Firefox opnieuw op via: Help – Herstarten met uitgeschakelde add-ons.
Als het probleem zich dan niet voordoet, de extensies één voor één aanzetten tot je de boosdoener gevonden hebt.

Het kan ook aan Ideal of Rabobank liggen. In dat geval kan het probleem vanzelf verdwijnen. Of je kunt het melden bij de Rabobank.
SimonV