Is er een website waar je aan media-projecten voor goede doelen mee kunt werken?

Ik zoek een platform net als het duitse youvo.org maar dan in nederland. Op dit platform kunnen goede doelen of non-profit organisaties opdrachten plaatsen wanneer zij gratis hulp nodig hebben met media-gerelateerde dingen(dus videografie, fotografie, grafisch ontwerpen, website bouwn, etc.) freelancers kunnen dan vrijwillig werk aanbieden. Bestaat zo iets ook in Nederland?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Internet
1.6K

Antwoorden (1)

Bij NL voor elkaar kun je makkelijk zoeken op marketing, communicatie en pr en/of op digitaal en IT. Ik zag nu bijv. hulpvragen voor camera mensen en websitebeheerders.