Wat betekent "(naam) kocht jou!" bij de profielensite Tagged?

Is er iemand die de profielensite Tagged (www.tagged.com) heeft en het een beetje snapt? Ik heb er blijkbaar ooit een keer een profiel aangemaakt, maar ik krijg nu allerlei mailtjes van Tagged met "(naam) kocht jou!" ..

een voorbeeld:
------------------------------------------------------------------
Nick B kocht jou!
Voor $4,673,158 jou verdienend $212,416

Je Waarde: $5,140,473

Je Cash: $2,380,357

Verdien minstens $2,000 door elke vier uur op Tagged te komen!

> Ga naar Huisdieren

------------------------------------------------------------------

Nou ik snap hier dus werkelijk niks van, wat moet ik hiermee? Ik vind het zo raar klinken, die en die kocht jou!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
3.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou me gelijk maar weer afmelden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik gedaan ik wil alleen nog wel weten wat het nou was
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ok

Het beste antwoord

Jij zit op tagged.
andere mensen ook.
jij kan iemand kopen als huisdier.
dat kost jou zogenaamd geld.
die andere persoon die jij hebt gekocht gaat dan in waarde omhoog.
als iemand dan die persoon waar jij de eigenaar van bent overkoopt, moet hij dan meer betalen dan dat jij moest doen.
dit komt omdat de waarde van die persoon omhoog is gegaan dus meer kost.
op het moment dat iemand een huisdier van jou koopt krijg jij er wel de winst van.
vb:
pop1 kost 100euro
jij koopt het voor 100euro
pop1 kost dan 150euro
pop2 koopt jou pop1 over
die betaald dan 150euro
jij krijgt dan 50euro terug
want dat is de winst
pop1 is daarna 200euro waard
etc.etc.etc

eigenlijk nutteloos maar best verslavend om te doen. hoop dat het een beetje duidelijk is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt! het is duidelijk

Andere antwoorden (2)

Dat is allemaal niet serieus. Het betekent hetzelfde als "XXXX heeft je als vriend toegevoegd'. Hoef je niet bang voor te zijn.
AWM
13 jaar geleden
Het is een sociaal netwerk, er wordt gezegd dat het net zoiets is als Hyves. Maar het lijkt meer een datingsite van bedroevend niveau. Het merendeel daar lijkt op zoek naar makkelijke sekscontacten. Met 'gewoon gezellig netwerken' heeft het weinig te maken. Dat kopen schijnt een spelletje te zijn, maar het heeft een erg negatieve lading.
Als je hier leest hoe deze site bekend staat: http://www.hyped.nl/index.php/categorie/Tagged.com/ zou ik het afraden je hier op in te schrijven.
Amadea