Hoe kan ik Chrome zoekgeschiedenis in adresalk verwijderen?

Mijn broertje wilde zo graag een leuke grap uithalen:
Hij heeft "Gay Porn" gezocht op mijn computer, Google Chrome browser.
Nu heb ik van alles geprobeerd om het te verwijderen, van geschiedenis tot aan autiaanvullen tot een 1 bepaalde item verwijderen in bij activiteit en personalisatie. Een zoektoch en hulp op Google leverde niets op.
Scenrario:
Als ik de "G" intyp in mijn adresbalk dan zie ik als suggestie een rij van eerder gezochte zoekworden zoals: Gaana, Gay Porn, Guy sucks cock, Gmail, Game, etc.
Hoe haal ik dat alles weg?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Internet
3K

Antwoorden (1)

Open Chrome
Tik het woord in de URL-balk wat je weg wil hebben
Navigeer met de pijltoets naar dat woord
Shift-delete

De zoekterm is weg!