komen alle films van disney op disneyplus?

ik vroeg het me af omdat het me fijn lijkt om uit elke disney film ooit gemaakt te kunnen kiezen. nou heb ik het niet over die films die nog in de bios zijn maar alle films van 2015 of daarvoor.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Internet
1.9K
MasterSword
4 jaar geleden
Zover is alles nog erg geheimzinnig hoeveel er op komt.
Maar Disney zal bepalen wat beschikbaar zal komen.
Maar het zal een hele goede zet zijn,
om bijna alles van Disney beschikbaar te stellen.
( Vooral Disney-Klassiekers ) En Disney heeft dan ook met zijn Streaming dienst extra info, ( BIG DATA )
wat mensen graag kijken dat Disney leert wat voor films ze moeten maken. De tijd zal het leren, dus heb geduld.

Antwoorden (1)

Inderdaad. Elke film die Disney ooit gemaakt heeft zal op Disney+ verschijnen.
Disney+ zal dus zowel oude als nieuwe films en series van Walt Disney Studios aanbieden. Het gaat onder meer om content van dochterondernemingen als Pixar, Marvel en Lucasfilm (Star Wars-franchise). Door de overname van 21st Century Fox beschikt de streamingdienst ook over series als The Simpsons, films van studio 20th Century Fox en programma's van National Geographic.
SimonV