hoe kun je alle 'jpg-' of 'jpeg'-bestanden van een site zien?

Ik ken een website waar meerdere afbeeldingen te zien zijn dan die erop staan (als ik achter de URL een naam intyp), dus ben ik benieuwd naar die andere afbeeldingen.

4 jaar geleden
in: Internet
2.2K
TurfGraver
4 jaar geleden
Dat zal van de website afhangen (hoe goed of slecht deze gebouwd is, en rechten).
Heb je link en voorbeeld van "niet zichtbaar JPG)" van die site.
gast111251
4 jaar geleden
Hoi Turfgraver, Hier een voorbeeld:
Dit is de site: angelfire.com/oh/punkz/picture.html.
Dit is een afbeelding die er niet opstaat en wel bestaand is: angelfire.com/oh/punkz/black.jpg
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Nee, dat gaat niet zolang er in de html file geen externe referentie is naar die jpg. Via chrome kun je als je op F12 drukt alle elementen van die pagina inzien, hoewel er een hoop jpg's vermeld worden zit black.jpg daar niet tussen omdat via het html bestand geen referentie naartoe is gemaakt, Anglefire vangt 'open directories' af, dus via die weg is het ook niet mogelijk...
gast111251
4 jaar geleden
Dankjewel!

Antwoorden (1)

Als je de naam van het bestand niet weet, kan alleen de eigenaar of maker van de website de afbeelding op de server zien.

Met HTTtrack kun je voor alle publiek zichtbare jpg- en jpeg-bestanden uit een website filteren.
http://www.httrack.com/
Voer bij HTTtrack onder Webadres de URL in van de startpagina van de website die je wilt zien. Klik op de knop Instellingen definiëren. Nadat je op de knop Instellingen definiëren hebt geklikt, kun je bepaalde bestandstypen en bestandspaden expliciet opnemen via het tabblad Filters.
SimonV