Hoe kan ik updates zien over een situatie waar ik een NL alert over kreeg?

Ik kreeg een NL alert over een grote brand, en dat ramen en deuren gesloten moesten blijven. Maar hoe weet ik nou wanneer het weer veilig is? Is daar een speciale website voor?

Ritsuka
4 jaar geleden
in: Internet
1.8K

Antwoorden (1)

Je krijgt een alert als het weer veilig is. Zoals: “...gevaar is voorbij. U kunt weer naar buiten. Volg berichten op radio, tv of www.crisis.nl”.

Bij nationale rampen kun je de situatie op www.crisis.nl volgen.
Plaatselijke branden en rampen volg ik altijd via Twitter.
Zoek op: twitter politie (of brandweer) [plaatsnaam]
SimonV
4 jaar geleden
Ritsuka
4 jaar geleden
Ik kreeg geen melding dat het weer veilig was
SimonV
4 jaar geleden
Dat had dus wel moeten gebeuren volgens de informatie van NL Alert.
http://www.toegankelijk.nu/plaatjes/user/Factsheet%20NL%20Alert_0.pdf