wil met een wifi usb adapter verbinding maken tussen het modem en de pc? hoe moet ik dat instellen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Internet
3.1K
TurfGraver
4 jaar geleden
Het is wel een wifi modem?

Antwoorden (1)

-Plaats de USB WIFI adapter in een usb poort van je PC.

- Toets het Windows logo in op je toetsenbord en typ in netwerk en klik hierop.

- In het inmiddels verschenen netwerkmenu klik je in het linker submenu op WIFI.

-Is WIFI geactiveerd? zo nee activeer deze.

-Klik op beschikbare netwerken weergeven.

-Nu opent een lijst met beschikbare WIFI netwerken.

- Zoek in de lijst het netwerk waarmee je wilt verbinden klik en voer het wachtwoord in.

Gelukt?