Waarom gaat er niet meer automatisch geld van me paypal af bij het volgende?

Ik heb twee dingen waar ik elke maand voor betaal en dat ging jaren prima. Gewoon een automatische betaling dat het elke keer vanzelf van me paypal word gehaald. Met die abonnementen is niks mis en dat is ook gewoon betrouwbaar. Maar het probleem is dat als ik het geld op paypal heb de websites het niet meer automatisch van me paypal kunnen halen. Dan krijg ik een melding van die website waar ik elke maand een tientje voor betaal dat het abbonement is afgezegd omdat er geen geld automatisch van me paypal gehaald kon worden. Dat is dat ook geen probleem en ik start het abonnement gewoon weer opnieuw en bij de eerste keer betaal je gewoon meteen. Nu moet ik dus elke keer opnieuw het abonnement aanvragen. Ligt dus aan paypal (of bank geen idee) lijkt me en hoe komt dit.

Om even terug te komen ik denk niet aan de bank want ik heb altijd voor de dag dat ik die abonnementen moet betalen (een is splice een bekende website voor producers) genoeg geld op me paypal zodat ze het dus eraf kunnen halen maar dat lukt niet.

Vorig jaar was het zelfs zo dat als er niks op me paypal stond ze het gewoon van me bank konen afschrijven. Gr

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100