Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

zijn er sites waar ik films kan huren op internet buiten moviemax?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Internet
1.3K
LeonardN
5 jaar geleden
Huren is een beetje over door de maandelijkse abonnementen op streamservices zoals Netflix en Videoland. Wie gaat er nog 4 euro per film uitgeven als je voor het dubbele een hele maand naar 100den films kan kijken?
bamibal
5 jaar geleden
@LeonardN Het huren van een film is verre van over. Er zijn steeds meer sites waar dat kan. Recente films zijn bijvoorbeeld vaak veel eerder te huur dan dat ze binnen een abonnement beschikbaar komen. Ook verschijnt niet iedere film bij elke abonnementsdienst.
Overigens is "huren" tegenwoordig het tijdelijke recht om de film te streamen. Het daadwerkelijk ophalen van een dvd/blueray is inderdaad wel achterhaald.
LeonardN
5 jaar geleden
Hmm inderdaad sta er nog van te kijken dat dit nog in deze hoeveelheid bestaat.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ja, er er veel. Je kunt je gewenste film zoeken op http://www.film.nl en je kunt zien op welke sites deze allemaal te huur is. Dat kan bijvoorbeeld bij Pathé, Google Play, Videoland, etc.
(Lees meer...)
bamibal
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
Verhuurt Videoland nog steeds? Dacht dat die enkel maandabonnementen deden à la Netflix.
bamibal
5 jaar geleden
Volgens mij heb je gelijk, Videoland doet het niet meer.
Videoland & Netflix hebben veruit het ruimste aanbod op dit moment.

Beide partijen bieden de mogelijkheid om een maand gratis te proberen. Daarna betaal je tegen de €10 per maand maximaal. Hiervoor kon je vroeger 1 film huren. Dit zou zeker mijn voorkeur hebben,
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
-Dit is nu net geen huren (serieus al twee maal besproken in de reacties), waar jij over spreekt zijn streaming-abonnementsdiensten. Videoland en Netflix (abonnement) vs. (wat het antwoord kan zijn) Moviemax, Google Play en Pathé (huur).

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding