Is het mogelijk in Gmail om je inbox te sorteren op afzender? En zo ja hoe?

Dus dat eerst alle mails van afzender 12go@hotmail.com en dan alle mails van aaron@gmail.com en dan van berenboot@boten.nl.
Ik weet hoe ik alle mails van een afzender kan vinden, maar ik wil een alfabetische lijst, zodat ik mooi kan zien welke afzender veel mails stuurt.

5 jaar geleden
in: Internet
5.6K
SimonV
5 jaar geleden
Ziet er weinig hoopvol uit:
https://productforums.google.com/forum/#!msg/gmail/y0J4DrPFPlw/I3cqFUnpCAAJ
Amadea
5 jaar geleden
Maak een Hotmailaccount aan en stuur alle Gmailtjes daar naartoe. In Hotmail kun je ze wél sorteren.
LeonardN
5 jaar geleden
Ja, dat hotmail het kan wist ik, daar had ik het gedaan en vond het wel handig wat doorspitten. Ondertussen heb ik em mailclient geïnstalleerd daar laat ik m'n mails op binnenkomen.

Antwoorden (1)

Nee dit is niet mogelijk, zie de bron.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
+Heb zelf wat verder gezocht en het lijkt er idd op dat dit niet kan.
SimonV
5 jaar geleden
Het kan toch wél als ik de bron lees: "Klik op het tabblad 'Sender Sort' bovenaan het venster om je e-mails gesorteerd te zien op afzender. In dit tabblad zie je alle afzenders gesorteerd op alfabet, waarmee je makkelijk alle e-mails van een bepaald persoon kunt zien".