Hoe herstel ik email zonder nep mails?

Hallo iedereen,

Oke ik heb dus een email die ik al meer dan 10 jaar gebruik. Ik krijg daar ook al mijn belangrijke mails erop.

Op de app van Outlook zie je ook dat je mails gesoteerd wordt! Dus de onbelangrijke bij overige en de belangrijke (zoals school,werk, etc) bij prioriteit.

De afglopen maanden heb ik nu last gekregen van nep mails. Gelukkig ben ik slim genoeg om dat zien maar ze beginnen knap irritant te worden en die nep mails komen elke keer van verschillende nep emails!

En het ergste is ik krijg daar ook een melding van op mijn iphone en dan denk ik elke keer dat het een belangrijke is want die nep mails komen steeds in mijn prioriteit map! Nog een poging gewaagd om een email terug te sturen met daarin of ze kunnen stoppen want ik weet ze nep zijn maar helaas zoals verwacht geen resultaat.

En ik als ik een nieuwe email moet maken moet ik aan alles en iedereen weer doorgeven en sta ik ook niet op te wachten. En miss gebeurt het dan gewoon opnieuw!

Hoe kan ik dit stoppen?

Alvast bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100