Hoe kan je een video vertraagd bekijken?

Voorstellingsvideos van nieuwe apps hebben te snel switchende frames

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Installeer Videolan.
Speel je video hiermee af en kies: Playback - Speed - Slower.
Of druk op toets [ om te vertragen (] om te versnellen).
Vrijwel elke videoplayer kan dit wel, bij Windows Media Player klik je op de pijl onder de tab Nu afspelen, wijs Opties aan en klik vervolgens op Instellingen voor afspeelsnelheid.
Als je Windows 10 gebruikt, kun je ook de ingebouwde Story Remix gebruiken.
Rechtermuisklik op je videobestand en kies Openen met – Foto’s. Kies “Edit & Create”. Kies “Add Slo-mo”.
SimonV