Is het technisch gezien haalbaar een app te maken die de videostreaming van Youtube uischakelt?

De vraag was niet af, maar er was geen ruimte meer, hier het vervolg"
...maar wel audio door laat?
Vaak wil ik op de fiets of tijdens het werk een documentaire luisteren of muziek maar de videostreaming eist data én batterij. Daarom hoop ik dat er al een app bestaat die het instantaan kan (dus geen converter waarmee je eerst download en dan omzet naar mp3) ofwel wil ik er eentje laten maken.
Maar ik vroeg me af of dat technisch gezien wel kan.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Antwoorden (2)

Ja, daar bestaat inderdaad een app voor: Audio Only YouTube:

https://chrome.google.com/webstore/detail/audio-only-youtube/pkocpiliahoaohbolmkelakpiphnllog
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
Voor de duidelijkheid. Dat is geen app maar een add-on voor Chrome.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Bij mij lijkt het niet werken. Ik heb het nodig voor op mijn telefoon. Het werkt niet in de app en ook niet als ik de app uitschakel en in Google Chrome naar Youtube ga. Althans, ik vind de knop niet waarop ik dien te drukken om het beeld uit te zetten.
gvrox
5 jaar geleden
Werken zulke extensions ook op chrome op een smartphone ?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
https://www.maketecheasier.com/listen-to-youtube-without-the-video-on-android/
Die bestaat al en heet Floating Player