Kan ik een filmpje op youtube langzamer af laten spelen?

Er wordt op youtube in een wel heel erg versnelde film getoond hoe je een boom van ijzerdraad kunt maken. Is het dus mogelijk dit filmpje langzamer te laten afspelen zodat ik het beter kan zien?

6 jaar geleden
in: Internet
1.4K

Het beste antwoord

Speel een video af op de website van YouTube en klik in de afspeelbalk op het tandwiel. Klik op 'Snelheid' en kies een gewenste snelheid. Vanaf dat moment zal de video met deze snelheid worden afgespeeld, inclusief het geluid. Het is een andere manier om video's te bekijken, sommige gebruikers zijn er alleszins blij mee met deze toevoeging.

YouTube video vertraagd of versneld weergeven in de app
• Open een video in de YouTube app
• Tik op de video tot de overlay wordt geactiveerd
• Tik op de drie bolletjes
• Kies in het menu voor 'Afspeelsnelheid'
• Selecteer een gewenste snelheid
fremar
6 jaar geleden
misslobe
6 jaar geleden
Nou zeg, dat is simpel, nooit geweten dat dat kon, wat een uitkomst, dankjewel :-) !
+10