Kan ik op een I pad in buitenland (Europa) voetbal gratis kijken graag info dank u?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Wat ik altijd doe is een VPN opzetten vanuit het buitenland naar m'n eigen huis, zo lijk ik voor de provider thuis te zijn en kan ik gewoon Nederlandse TV en Netflix kijken. Dus als je al gratis voetbal thuis kon kijken dan is VPN de weg die je moet gaan.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
paulus811
6 jaar geleden
Het antwoord is juist, maar misschien is het handig om in een paar stappen uit te leggen hoe je een VPN dienst opzet. Het is namelijk geen gesneden koek.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
"een paar stappen uit te leggen hoe je een VPN dienst opzet. Het is namelijk geen gesneden koek."
Dat is wel gesneden koek voor bepaalde type routers, met een Frtizbox gaat dat VPN tunnel aanmaken met twee vingers in de neus, maar aangezien ik niet kan zien welk type apparaten OP in zijn bezit heeft kan ik moeilijk alle mogelijke opties bespreken, nog los van het feit of hij dit juist bedoelt, of dat hij misschien via een gratis website wil kijken.