Kan ik One Drive (van Microsoft) gebruiken in plaats van de opslag op mijn laptop? Zie uitleg.

Ik heb 100 gb aan opslagruimte beschikbaar in OneDrive. Dit is voldoende voor al mijn bestanden die op mijn laptop staan. Ik kan online op OneDrive komen maar er staat ook een map van OneDrive op mijn laptop waar ik dus zo alles in kan zetten.
Maar als ik bijvoorbeeld foto's erin zal zetten die ik niet vaak bekijk en ik verwijder ze van mijn laptop, blijven ze dan wel in OneDrive staan?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
BonBonvanJohn
6 jaar geleden
let wel, Alles wat je uit de onedrive map op je laptop verwijdert wordt ook verwijderd van je onedrive online. De lokale onedrive map wordt namelijk live gesynchroniseerd met onedrive online

Antwoorden (1)

Je kunt inderdaad OneDrive gebruiken voor de opslag van foto's en bestanden. Als je de map OneDrive in je Verkenner ziet, kun je bestanden er in slepen of zetten. Lokale bestanden op je laptop kun je dan gewoon verwijderen en dan blijven ze in je OneDrive staan.

Toegevoegd na 43 seconden:
Je hebt trouwens wel altijd internetverbinding nodig om in je OneDrive te kunnen.