mijn ipad gaat niet meer aan. Ik had erg veel belangrijke schooldocumenten erin staan, is er een mogelijkheid om deze terug te krijgen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
1.1K
fremar
6 jaar geleden
https://www.appletips.nl/oplossing-iphone-ipad-werkt-niet/
dudemeister
6 jaar geleden
prober eens in te loggen met je Apple ID account op www.icloud.com

Antwoorden (3)

Het eerste wat je altijd moet doen bij problemen met je iDevice is deze geforceerd herstarten, dat doe je heel eenvoudig door de aan/uit- en thuisknop ingedrukt te houden (±10 seconden) tot het Apple logo verschijnt. Op een iPhone 7 druk je de aan/uit en volume-omlaag-knop in tot het Apple logo verschijnt.
fremar
6 jaar geleden
Ik ben geen iMan maar ik dacht dat al dat al dat ios spul altijd een back-up heeft in de iCloud...?
Dank kun je op een ander Apple apparaat inloggen met jouw account en dan kan je alsnog bij je belangrijke documenten.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
als ze op dropbox staan leen een andere computer of iets dergelijks en kopieer dat