waar kan je een klacht indienen tegen de website Kieskeurig.nl?

het barst van de fouten op de site van Kieskeurig, en als je dit aan ze doorgeeft gebeurt er niks mee, ook weken later niet.. waar kan je een klacht indienen tegen Kieskeurig.nl?

6 jaar geleden
in: Internet
1.2K
Ritsuka
6 jaar geleden
Wat voor fouten dan?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Geef eens een voorbeeld? Bedoel je qua prijzen?
bolt77
6 jaar geleden
bijvoorbeeld bij E-readers staan diverse onjuiste schermafmetingen; en regelmatig onjuiste prijzen

Antwoorden (1)

Algemene voorwaarden Kieskeurig.nl
Artikel 5.2 Kieskeurig draagt geen verantwoordelijkheid voor de juistheid met betrekking tot de gegevens van de Producten die zijn opgenomen in de Checkout-module. Kieskeurig doet zijn uiterste best om de gegevens met betrekking tot de Producten volledig, juist en up-to-date te houden, maar kan hieromtrent geen garanties afgeven.

Om te beginnen kun je de klacht bij Kieskeurig zelf indienen:
https://www.kieskeurig.nl/contact

Als dat niets oplevert, kun het proberen bij bijvoorbeeld:
https://www.klacht.nl/kieskeurig-nl

Ze zijn echter niet verplicht je klacht in behandeling te nemen.

Toegevoegd na 9 minuten:
Je zou ook nog je ongenoegen kunnen uiten bij de nieuwe eigenaar van Kieskeurig: Reshift uit Haarlem.

Overigens zie ik dat de checkout-activiteiten (webwinkelopties) sinds 1 maart 2016 gestaakt zijn.
SimonV