Hoe kan ik een privé chromecast in een appartementencomplex op zelfde wi-fi aansluiten?

Hallo! Ik ga vanaf volgende maand naar een appartementencomplex verhuizen met gedeeld wi-fi netwerk. Ik ben erg verliefd op mijn chromecast, en kan dan ook niet zonder.

Nu vroeg ik mij af hoe ik ervoor zorg dat, wanneer ik mijn chromecast op dit wi-fi netwerk aansluit, andere bewoners van dit complex geen melding op hun telefoon krijgen en/of mijn chromecast kunnen besturen. Of zijn er mensen die iets anders hebben bedacht om dit op te lossen?

Ik mag geen apparte router aansluiten in mijn woning, dus ideeën daarmee vallen helaas af. Mijn dank is groot!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
1.6K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Waarom mag je geen aparte router aansluiten? Dan lijkt me juist veiliger.

Antwoorden (1)

Is niet mogelijk helaas, de chromecast zit aan het Wi-Fi netwerk.
Er is geen mogelijkheid deze af te schermen behalve een eigen router.
Misschien kun je gewoon stiekem een router aansluiten en verborgen SSID gebruiken?