Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kun je dit spelletje spelen?

Je zou dit spelletje kunnen spelen. Maar hoe?
www.google.nl

Picture for question
AWM
13 jaar geleden
in: Internet
3.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ga gewoon naar www.google.nl en druk dan op 'Geld inwerpen'. De knop 'Ik doe een gok' is door die knop vervangen.

Toegevoegd na 15 minuten:
Als het niet zo werkt omdat je 'normaal' een andere interface hebt, moet je even naar een ander land gaan, zoals naar www.google.com of naar www.google.fr, dan werkt hij wel!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Tadaaaaaaaaaaa :)

Op google.nl staat alleen een plaatje omdat pacman 30 jaar bestaat, niets meer en niets minder.

Je kan pacman wel bij de bron spelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
druk op geld inwerpen en hij hoort het wel te doen hoor, raamklaza!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, gisteren bewoog het plaatje nog.
ja even wachten en op de pijltjes drukken totdat je een sirene hoort... en go
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij start gewoon vanzelf.
En dan de pijltjestoetsen gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met de pijltjestoetsen.( opzij kan je ontsnappen als het nodig is. Mijn zoon speelt het zo weg, mij is het nog niet gelukt!

Toegevoegd na 1 minuut:
Speel het op je link naar google. Even klikken en voilà1
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Je kan met de cursor van je muis ( het pijltje) aangeven welke richting je opwilt. Je moet wel "vooruit" richting aangeven . Dus een punt in de toekomst aanklikken waar je heen wilt .

Leuk , retro .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klik op de monstertjes en hij doet het!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je lang genoeg wacht gaat het vanzelf beginnen en kun je met de cursortoetsen sturen naar boven en beneden en naar links en rechts. Dus gewoon ff wachten tot je het miuziekje hoort.Ik heb hem al 2 keer gesppeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoals al eerder gezecht: druk op geld inwerpen, als je hier nogmaals op drukt nadat het spel is begonnen kun je ook met 2 spelers! de 2de speler gebruikt wsad toesten, en heeft een pac-vrouw XD een tip voor in je eentje de 2 player modus te spelen: verstop pac-vrouw in de G van google en eet dat speciale rondje als de pac-man in de problemen komt :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding