Waar sluit ik het beste een glasvezelabonnement af ?

Voor mijn woning is glasvezel beschikbaar. Ik begrijp dat ik afhankelijk van mijn voorkeuren een abonnement dien te kiezen. Nu is het zo dat via allerlei websites een abonnement van een derde partij wordt aangeboden. Als ik het goed begrijp dan is het in de regel interessanter om niet rechtstreeks bij een provider een abonnement af te sluiten, gelet op de korting die je daarmee mogelijk misloopt. Vandaar dus mijn vraag: via welke website kun je het beste een abonnement afsluiten? Ik ben op zoek naar internet + tv.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
TurfGraver
6 jaar geleden
Heb je nog geen "aanbiedingen" ontvangen dan?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nee ik heb nog geen ervaringen ontvangen. Ik zal mijn vraag ophelderen: via Reggefiber kun je een abonnement sluiten, maar het kan ook via andere sites. Mijn vraag is dus waar je het beste / het meest voordelig een abonnement kan sluiten.
TurfGraver
6 jaar geleden
Reggefiber is de (kpn) aannemer.
Provider mag je zelf kiezen.
Vaak wordt vooraf al biedingen van providers gedaan (op basis daarvan leggen ze wel of geen glas aan), maar je bent vrij om natuurlijk zelf op zoek te gaan.
Aanbiedingen (eerste jaar) hebben ze allemaal. Ander sites vergelijken vaak alleen en linken door naar de provider.
Voordelig? Als je veel upload bandbreedte nodig hebt kan, anders geen glas. :)

Antwoorden (1)

meestal hebben providers zelf allerlei aanbieding of je via andere sites goedkoper uit bent dat kan maar verschil is heel klein , misschien is Breedband winkel antwoord op je vraag daar kun je alle providers op je adres verglijken en ze biden €10 cashback op nieuwe abonnement. https://www.breedbandwinkel.nl