kun je sms-jes (i-messages) ook op het scherm van pc laten verschijnen?

Toegevoegd na 9 uur:
OSX? ik werk stand alone met Windows10

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als je met een Mac (= computer van Apple) werkt, kan dat. Die kun je namelijk met je Apple ID / iMessage-account laten synchroniseren. Op een Windows-pc kan het helaas niet.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja dat is mogelijk, maar die PC is dan voorbehouden aan een systeem op OSX.