Google Startpagina: Is het mogelijk om het virtueel qwerty-klavier te veranderen in azerty?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb hier de link van de officeel Google Help-webpagina. Hier krijg jij jouw vraag beantwoord: http://www.google.nl/support/?hl=nl Veel succes, Dirk1996 !

Het beste antwoord

Nee, tot mijn verbazing kan dat niet.
Het toetsenbord verandert vanzelf naar gelang je naar de Google-page van het desbetreffende land gaat, dus als je een Armeens toetsenbord wilt, dan ga je naar http://www.google.am. Op de onderstaande website staan de 35 ondersteunde indelingen. Ik zie daar een Azerty indeling niet bijstaan, maar dat komt nog wel...

Toegevoegd na 5 minuten:
Aanvulling en verbetering:
Om je toetsenbord te veranderen moet je naar:
http://www.google.nl/language_tools?hl=nl
Maar, als je Frans kiest, krijg je helemaal geen virtual keyboard, dus de onderstaande lijst klopt, het is er nog niet.
AWM
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor het goede antwoord. Men ondersteunt dus wel NL met qwerty maar de Nederlandstalige BE zitten met het algemeen gebruikte azerty-klavier der Franstaligen. Waarschijnlijk is dat een kleinigheid die door de mazen van het legendarische net is geglipt. Dus ook bij Google.
AWM
13 jaar geleden
Nee, ik denk dat ze de mogelijkheid nog wel gaan maken.
Denk ik. Hoop ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Snel en wel, klaar en duidelijk antwoord. bedankt want meer moet het niet zijn.