Op welke manier moet ik reageren bij Facebook?

Ik heb mij laten overhalen om een facebook-profiel aan te maken. Nu ben ik weer in contact gekomen met "oude" vrienden. Vorige week heb ik mij eerste berichtje op mijn "prikbord" gekregen, met de vraag hoe het gaat, etc...
Nu wil ik reageren op zijn bericht (gewoon een berichtje over mijn actuele bezigheden), maar op welke manier moet ik dat doen?
1. Door op "reageren" te klikken (waardoor het hele gesprek vervolgens (volgens mij) op mijn prikbord komt te staan).
2. Door een bericht op het prikbord van de vriend te plaatsen. (Waardoor zijn berichtjes op mijn profiel staan, en die van mij op zijn profiel.)
Weet iemand wat de gebruikelijke manier is om te reageren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
2K

Het beste antwoord

Prikbord naar prikbord berichten zijn voor idereen zichtbaar. Als je een bericht wilt sturen dat alleen de gene aan wie je het zend het bericht kan lezen kan dit ook. Dan klik je op de naam van die gene zodat je naar zijn facebook profiel gaat en vind je links een aantal links waarmee je ook berichten kan sturen via e-mail, naar ze facebook profiel of weet ik veel wat.

Het meest gangbare is dat als je een bericht op je prikbord krijgt dat je op reageren klikt en via prikbord beantwoord. Maar maak je er niet zo druk om hoe je reageert, dat maakt niemand wat uit eigenlijk.

Enjoy!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Volgens mij komt het gesprek zowizo op allebei de prikborden, en maakt het dus niet uit of je op jouw prikbord of op dat van je vriend reageert!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan het beste naar de andere z'n profiel gaan en in de lege balk een bericht invullen want dan ziet de andere het eerder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan gewoon op reageren. Ze krijgen toch een mailtje dat jij had gereageerd ^^