hoe krijg ik mijn foto's van het internet?

ik ben een 16jarig meisje en had op men 12de foto's van mezelf op mijn weheartit-account gezet die niet geschikt zijn voor het internet. Aangezien mijn account was aangesloten met mijn facebookaccount, kunnen mensen de foto's gewoon zien door mijn naam in google in te tikken. Ik had de foto's er vorig jaar dacht ik al van het account afgehaald maar google blijft de foto's tonen. Ik heb schrik dat deze foto's ooit tegen me gebruikt gaan worden. Kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Internet
Castle
7 jaar geleden
Heb je er foto's op staan die echt belastend zijn? Zaken die een toekomstige baan en andere zaken in de weg staan? Mensen zetten zoveel op internet dat het misschien niet eens opvalt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je kan bij Google een verzoek tot verwijdering van persoonsgegevens indienen.

Antwoorden (1)

Gebruik de contactgegevens op de Weheartit website om je vraag bij de beheerder van de website aan te geven, en te verzoeken deze media te verwijderen.