Hoe kan ik een e-book versturen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Internet
43.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Denk per email.
dudemeister
7 jaar geleden
dropbox

Antwoorden (2)

Als u het programma Mail van macOS gebruikt, kunt u uw boek rechtstreeks vanuit iBooks Author in verschillende structuren via e-mail versturen.

Uw boek verzenden per e-mail

Open het boek, kies 'Deel' > 'Stuur via Mail' en kies een optie uit het submenu:

iBooks Author-bestand: Er wordt een iBooks Author-bestand aangemaakt (met de extensie '.iba'). De ontvanger moet iBooks Author hebben geïnstalleerd om het bestand te kunnen openen.

iBooks-bestand: Er wordt een iBooks-bestand aangemaakt (met de extensie '.ibooks'). De ontvanger moet iBooks hebben geïnstalleerd op een iPad, iPhone of Mac om het bestand te kunnen openen.

Pdf: Er wordt een pdf-bestand aangemaakt (met de extensie '.pdf'). Koppelingen werken in het pdf-bestand, maar andere interactieve media, zoals films en 3D-objecten, werken mogelijk niet zoals verwacht.

Er wordt een nieuw e-mailbericht geopend met in de bijlage het boek in de gekozen structuur.

Bewerk het e-mailbericht en klik op 'Verstuur'.
fremar
7 jaar geleden
Je kan het met Whatsapp versturen door het te kopieren en dan te plakken. Maar je kan het ook met Airdrop doen. Ik zou het zelf met Whatsapp doen.