Weet iemand misschien hoe ik hyperlinks kan plaatsen op mijn website bij Wix.com?

Is er iemand misschien bekend met het programma op www.wix.com? Ik heb hier namelijk een website gemaakt. Op een van de pagina's wilde ik een hyperlink ergens in de tekst plaatsen. Maar toen ik dat gedaan had gedaan had en vervolgens op de tekst klikte, deed de link het niet! (Ik kreeg een foutmelding). Toen ik hem opnieuw probeerde te plaatsen, stond de link in heel de tekst.
Weet iemand misschien wat ik kan doen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Internet
2.8K

Het beste antwoord

Zo zou het moeten werken:
- Klik Edit Text.
- Pak met de muis de betreffende linknaam.
- Klik op linkicoon.
- Kies een linktype.
- Voer de linkdetails in.
- Klik Done.
SimonV
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nou even een hele domme vraag stellen, maar wat bedoelt u met het linktype en de linkdetails?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Oh, laat maar, het is al gelukt. Hartstikke bedankt!!!