Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik GRATIS een digitale mutatie-formulier invullen/bewerken?

Ik werk in de thuiszorg als verzorgende IG.
Als ik wat langer bij een cliënt ben geweest kan ik daarvoor een digitale mutatie-fomulier invullen. Eerder kon ik het zo invullen maar nu doet mn laptop moeilijk:

Ik heb windows10 en daar zit Microsoft Word op. Als ik het document daarin open en wil bewerken zegtie:

"Het bewerken van dit bestandstype wordt momenteel niet ondersteund."

En ook: "De lecentie voor dit product kan niet worden gecontroleerd. Herstel het office-programma via configuratiescherm."

En ook: "Bestanden v internet kunnen virussen bevatten. Als u het bestand niet hoeft te bewerken, kunt u beter in de beveiligde weergave blijven."

Maar ook: "Abbonement verlopen.. meeste functies zijn uitgeschakeld. ""opnieuw activeren"

Enz enz Wat moet ik daar nu mee? Ik wil niet betalen om een formulier in te vullen.

Weet iemand een alternatief dat gratis is en vooral ook gratis BLIJFT ?

7 jaar geleden
in: Internet
1.6K
tinus1969
7 jaar geleden
Je werkgever is hiervoor verantwoordelijk en dient jou van adequate ICT middelen te voorzien. Let op dat software soms alleen gratis gebruikt mag worden als het voor non-commerciële doeleinden is -en dit is werk.
misslobe
7 jaar geleden
Ja daar heb je wel gelijk in...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Kan je geen OpenOffice gebruiken? Dit is een gratis tekstverwerker, en die blijft ook zeker gratis. Je moet misschien even wennen aan de lay-out (de meeste knoppen zien er wat anders uit), maar het is in het algemeen een volwaardig alternatief voor Word.
https://www.openoffice.org/nl/
misslobe
7 jaar geleden
Dankje Pieter 1986. Ik heb er niet eerder meegewerkt. Weet je misschien ook dan de privacy gewaarborgd is in dit systeem?
Pieter2011
7 jaar geleden