Hoe kan ik aan afbeelding aan een mailtje toevoegen?

maar niet als bijlage, maar iets dat bij het openen van het mailtje direct te lezen is én NIET door spamfilters wordt herkend?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je kan een afbeelding gewoon invoegen/plakken tussen je tekst. Als je een dienst gebruikt als Hotmail zou dat ook moeten werken maar het werkt met een programma als Outlook altijd (op 1 voorwaarde: je mail moet in HTML opgemaakt zijn maar standaard is dat wel zo).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen dank hoor!

Andere antwoorden (2)

De afbeelding openen op je computer, kopieeren en plakken in het mailtje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat ze al zegen gewoon afb copieren en dan in je schrijf vlak plaken
p.s je kunt gewoon een aantal fotos zo toevoegen aan 1 mailtje