Wat is de beste maniet om een computer op afstand te bedienen?

Wij hebben op 2 locaties een computer en daarnaast een tablet. Nu willen we graag op afstand kunnen inloggen in de hoofdcomputer, zonder dat er in de hoofdcomputer een code moet worden ingevoerd. Er is dan daar niemand aanwezig.

Ik heb zelf al een aantal programma's gevonden: TeamViewer, Weezo, Windows Remote Assistance.

Welk programma werkt goed en makkelijk en kun je langdurig gebruiken.

De hoofdcomputer staat altijd aan.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Internet
1.9K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Windows Remote Desktop werkt goed. TeamViewer ook (zelf heb ik ervaring met TeamViewer).
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Moet je bij teamviewer niet elke keer een code invoeren?
Thecis
7 jaar geleden
@Jet
Met teamviewer kan je een groep aanmaken. Andere computers bij deze groep aanmelden en dan kan je gewoon inloggen zonder nog verder een wachtwoord in te voeren. Gebruik het zelf voor mijn server. Werkt perfect. Als je bij iemand eenmalig wil inloggen, die dus geen onderdeel is van de groep, dan moet je elke keer een wachtwoord invoeren. Maar met een groep dus niet.
Klinkt ingewikkeld, maar werkt erg eenvoudig. Een groep kan je aanmaken met een email adres.

Het beste antwoord

Teamviewer downloaden van internet op beide pc en dan kun je inloggen met ID en wachtwoord
Suc6
Noud
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
En dan hoef ik niet nog een code op de hoofdcomputer in te voeren?
Thecis
7 jaar geleden
@Jet
Met teamviewer kan je een groep aanmaken. Andere computers bij deze groep aanmelden en dan kan je gewoon inloggen zonder nog verder een wachtwoord in te voeren. Gebruik het zelf voor mijn server. Werkt perfect.