Hoe kan ik mijn startpagina instellen in windows 10?

Ik heb net windows 10 gekregen, maar hoe installeer ik mijn startpagina weer goed?

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik heb volgens mij de gratis browser van windows 10 gekregen, Edge. Kun je daar de opstartpagina in veranderen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Internet
77.6K
Amadea
7 jaar geleden
Je hoeft Edge helemaal niet te gebruiken. Ik werk nog gewoon met Firefox en Google.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Oh, dat is ook goed om te weten inderdaad! Die moet ik dan even opnieuw downloaden.

Het beste antwoord

Om de instellingen te wijzigen klik je rechtsboven in het scherm op . . . . en daarna op Instellingen

Onder "Openen met" selecteer je "Specifieke pagina of pagina’s".
Standaard zijn er twee opties die je als startpagina kunt instellen: MSN en Bing, beiden van Microsoft.
Kies voor "Aangepast" om zelf een webpagina te kiezen die getoond wordt als Microsoft Edge gestart wordt.
SimonV
7 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hey Jaap,

Mocht je er met de uitleg van SimonV toch nog niet uitkomen, dan kun je ook nog even proberen via de uitleg van GoeieVraag zelf. Hier word je stap voor stap geholpen met het instellen van je startpagina (inclusief screenshots).
http://www.startpagina.nl/v/pagina/stel-in-als-opstartpagina