Ja, je neemt de namen van de sites op in de file c:\windows\System32\drivers\etc\hosts
Zie ook de link, die gaat voornamelijk over advertentiesites. maar je kunt bijvoorbeeld www.webcamsex.nl er ook aan toevoegen.
Geldt dan wel voor alle gebruikers op de pc.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hier, een pagina met een volgens de auteur dagelijks bijgehouden blacklists. Verreweg de grootete is porno (Adult). Als je deze uitpakt, de file "domains" bewerkt door alle 1.1 miljoen (!) regels te prefixen met "127.0.0.1 " en dat geheel onderaan je hostfile plakt moet je het meeste wel hebben. Regelmatig herhalen voor nieuwe sites natuurlijk.
... of dit nou de beste manier is is een tweede...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@Sadbunny; ik zie je link naar de file niet.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Oops :)
http://dsi.ut-capitole.fr/blacklists/index_en.php
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
WasMaes Ik weet niet hoe ik op die file de namen van de sites moet opnemen. Als ik bij hosts kom en het wil openen krijg ik een rare melding. Weet jij hoe dat komt ? Alvast bedankt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@Alissa1980 Je moet Administrator zijn om het te mogen aanpassen. Ik maak een kopietje (in C\temp), edit dat, zet het terug en herstart de PC.