Hoe kun je brouwser gegevens per website verwijderen?

Ik wil cookies en opgeslagen wachtwoorden van één bepaalde website verwijderen. In Chrome en in Firefox. Maar de cookies en andere gegevens van andere websites moeten behouden blijven! Hoe doe je dit?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Internet
3.3K

Het beste antwoord

CHROME

Cookies staan hier: chrome://settings/cookies.
Verwijder de cookie(s) van de betreffende website.

Wachtwoorden staan hier:
Klik op Geavanceerde instellingen weergeven onder aan het scherm.
Klik op Wachtwoorden beheren onder 'Wachtwoorden en formulieren'. Er wordt een vak met een lijst van opgeslagen wachtwoorden weergegeven.
Selecteer de website in het gedeelte 'Opgeslagen wachtwoorden' en klik op Verwijder.

FIREFOX

Cookies
1.Klik op de menuknop Menu en kies Opties.
2.Selecteer het paneel Privacy.
3.Kies Aangepaste instellingen gebruiken voor geschiedenis.
4. Klik op Cookies tonen…. Het venster Cookies verschijnt.
5. Typ de naam van de website waarvan u de cookies wilt verwijderen in het veld Zoeken. De cookies die aan uw zoekcriteria voldoen worden weergegeven.
6. Selecteer een of meerdere cookies die u wilt verwijderen in de lijst en klik op Geselecteerde verwijderen.

Wachtwoorden
1.Klik op de menuknop Menu en kies Opties.
2. Klik op het paneel Beveiliging.
3. Klik op Opgeslagen aanmeldingen…, zodat de wachtwoordenbeheerder wordt geopend.
Om de wachtwoorden die u hebt opgeslagen te bekijken, klikt u op Wachtwoorden tonen. Uw wachtwoorden worden automatisch verborgen zodra u het venster sluit.
• Gebruik het zoekveld om een bepaalde website of gebruikersnaam te vinden. Klik op de X in de zoekbalk om uw zoekterm te wissen en weer de volledige lijst te zien.
• Om de gebruikersnaam en het wachtwoord voor een website te verwijderen, selecteert u de vermelding voor de website in de lijst en klikt u op Verwijderen.
SimonV