Ik heb geen internet browser meer hoe kan ik deze erop zetten?

Ik had een virus op mijn pc dus had ik alles perongeluk verwijderd en nu is internet explorer enn google chrome ook weg

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Internet
4.8K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je zou eventueel op een andere computer een installer van bijvoorbeeld chrome kunnen downloaden en dan met usb stick overzetten

Antwoorden (1)

Internet Explorer kan niet verwijderd, alleen uitgeschakeld zijn.
Klik op Start -> Configuratiescherm -> Programma's.
Klik vervolgens op "Windows-onderdelen in- of uitschakelen".
Schakel hier Internet Explorer weer in.
Start de computer opnieuw en je zou vanuit Internet Explorer Chrome weer kunnen downloaden en installeren.
SimonV