Is een naam@bedrijfsnaam.nl bij gmail gratis?

Ik heb dit aangemaakt in de veronderstelling dat tot 9 gebruikers, (dus a@bedrijfsnaam.nl, b@bedrijfsnaam.nl tot i@bedrijfsnaam.nl) gratis is.
Ik heb de configuratie nog niet helemaal afgerond maar in één van googles mailtjes staat "gratis proef account".
Klopt het wel dat het gratis is?

PS Ik ben al in het bezit van de domeinnaam.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet
2.2K

Het beste antwoord

Nee, dit is jammergenoeg niet meer gratis. Google heeft lange tijd "Google Apps" gratis aangeboden. Tegenwoordig (sinds 2012) heet dat Google Apps for Work en is niet meer gratis verkrijgbaar.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je gebruikt dus nu inderdaad de proefperiode. Het blijft niet gratis! Je kunt natuurlijk wel gewoon de mail via GMail gebruiken wanneer je een apart @gmail.com e-mailadres aanmaakt en de mail doorstuurt of ophaalt met een koppeling dmv IMAP/POP en SMTP voor het versturen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Maar dan zou het bedrijfsnaam@gmail.com zijn en ik wil gewoon @mijn eigen domeinnaam, of begrijp ik je nu verkeerd?

Andere antwoorden (1)

Bij gmail zijn alle e-mail adressen XXXXXX@gmail.com; voor XXXXXX kun je een variant voor je bedrijfsnaam gebruiken mits iemand anders dat al niet gedaan heeft.

Toegevoegd na 2 minuten:
Trouwens bij een domein hoort meestal een e-mail account met bijvoorbeeld het adres info@bedrijfsnaam.nl. Waarom gebruik je dat niet? Staat veel professioneler.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nou daar zit geen (goeie) spamfilter op waardoor ik per dag meer dan 100 spammailtjes in mn inbox krijg.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@JoopJoopsen als je via gmail.com inlogt kun je aangeven dat mail spam is. Dan verdwijnen al die mail in de spam folder. En als je je mail met Thunderbird ophaalt zie je die mails nooit. Sterker nog, als je op gmail.com aangeeft dat een mail spam is verdwijnt de mail in Thunderbird!