Kan ik zonder abonnement een wifi hotspot maken,van mijn mobiel naar mijn tablet?.

Ik ga naar het buitenland en maak daar geen gebruik van mijn abbonement maar koop internet in het hotel,kan ik dan een hotspot aanmaken om ook mijn tablet te kunnen gebruiken ?.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet
2K

Het beste antwoord

je kan wel een hotspot naar je tablet maken maar als je geen abonnement hebt en dus ook geen mb's gaat dit je flink beltegoed kosten dus het kan eventueel wel maar is niet aan te raden omdat mb's in beltegoed goed duur zijn
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Maar ik koop toch wifi in het hotel?.

Andere antwoorden (2)

Met de FoxFi app kun je zelfs gratis je thethering gebruiken. Er is een gratis Foxfi app maar dan moet je ff zoeken.

Toegevoegd na 5 uur:
Gewoon ff googelen op: "gratis foxfi app" er is namelijk ook een betaalde app.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wat bedoel je met de foxfi app?,ik ben nogal een leek op dat gebied.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nou, degene die dit voorstelt ook, want elke moderne telefoon kan als hotspot dienen, maar nu net niet als je de telefoon ook als wifi ontvanger wil gebruiken. Daar heb je dus niets aan. Foxfi biedt niets extra's.
Dat kan niet omdat jouw mobiel maar één Wi-fi verbinding tegelijkertijd kan onderhouden.
Dus óf verbonden met het hotel, óf verbonden met apparatuur op jouw hotspot.