Kan ik mijn Hotmail mailadres wijzigen?

Vanwege een naamsverandering zou ik graag mijn e-mailadres willen veranderen. Is dit mogelijk?
Zo niet, hoe switch ik dan het makkelijkst over naar mijn nieuw account? (automatische mails ontvangen etc.)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet
39.4K
LeonardN
4 jaar geleden
https://signup.live.com/signup?mkt=nl-nl&uaid=affe9993797d4ad38aac30079ff9114c&lic=1
>nieuw e-mailadres aanmaken
>pijltje naar beneden, hotmail kiezen....
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Nieuwe Hotmail maken is helemaal niet mogelijk

Antwoorden (1)

cht wijzigen kun je je Hotmail-adres niet. Je kunt wel een alias toevoegen.

Een alias is de beste manier om uw e-mailadres te wijzigen en toch al uw e-mail te behouden. Voeg een alias toe en maak deze vervolgens de primaire alias. U kunt vervolgens de oorspronkelijke alias behouden of verwijderen. Als u een e-mailadres van @hotmail.com, @live.com of @MSN.com hebt en u wilt een nieuw e-mailadres toevoegen, kunt u het best een alias toevoegen.

Dat kan zo:
1. Meld u aan bij de Microsoft-accountwebsite.
2. Klik op uw naam rechtsboven, kies Accountinstellingen, en klik op streepjes rechtsboven.
2. Kies Je gegevens.
3. Kies Je e-mailadres voor aanmelding beheren.
4. Kies E-mailalias toevoegen.
5. Typ een nieuw e-mailadres en klik op Alias toevoegen. Als het adres dat u wilt gebruiken al in gebruik is, wordt u gevraagd een ander adres op te geven.
- of -
Kies Een bestaand e-mailadres als een Microsoft-accountalias toevoegen, typ een bestaand e-mailadres en klik op Alias toevoegen.
SimonV