Hoe krijg ik het cijfer weg naast het facebook logo op mijn startscherm?

Dat cijfer stond altijd voor de meldingen die er waren en als je dat dan had aangeklikt, ging het cijfer weg. Maar nu blijft er een 2 staan bij mij en ik weet niet hoe ik het weg moet krijgen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet
9.7K
capthavoc
8 jaar geleden
het is mogelijk dat er oproepjes in je "overigen" staan
van mensen die niet in je vriendenlijst staan zie het logo op een nomale pc of laptop dt is wat makkelijker
Wellicht staat er wat bij ?
koraal19
8 jaar geleden
Opnieuw opstarten misschien?

Het beste antwoord

Ik zou de app goed afspeuren of er niet ergens nog een melding is (bijvoorbeeld een chat bericht of een uitnodiging voor iets).
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

heb ik ook staat nu + 20
krijg het ook niet weg