Hoe haal ik een you tube convertor virus af computer ?

Ik heb enkele maanden geleden een programma gedownload om video's van you tube te downloaden (you tube convertor). Dit werkte niet dus heb ik alle gegevens van het programma verwijderd (zover ik weet) maar nu heb ik bij elk filmpje dat ik zie een irritant balkje om de video eventueel te downloaden
Hoe haal ik dit weg?

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Is het programma een google chrome extensie?
Zo ja, druk op instellingen en ga naar extensies en schakel daar de extensie uit.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Neen, het is geen google chrome maar safari van Apple.
Download Malwarebytes en scan, verwijder daarna de 'resten' of gebruik CrapCleaner (CCleaner)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
heb ze geprobeerd maar werkte niet.