Hoe kan ik in Internet Explorer 11 direct met de linkermuisknop downloaden naar de downloadmap zonder dat de downloadbalk vraagt Openen of Opslaan?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet
1.7K

Antwoorden (1)

IE heeft niet zoveel keuzes als chrome en firefox.
Het enige wat u kan proberen is om downloads weergave uit te schakelen.
Als de download klaart is krijgt u geen melding meer, maar u kan door middel van commando CTRL+J de download oproepen.

Om download notificatie uit te schakelen
- In IE 11 zie je rechtsboven een tandwiel druk erop
- Daarna ziet u " downloads weergeven " klik erop
- In het veld wat je nu ziet, zie je helemaal linksonder staan " opties" klik erop
- Vink nu " Waarschuwing weergeven als mijn downloads zijn voltooid " uit

Als een download nu klaar is, zal je geen melding meer zien.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hartelijk dank voor uw toelichting. Ik begrijp dat het niet mogelijk is om de downloadbalk altijd te verbergen. Alleen de meldingen dat downloads zijn voltooid kan men uitschakelen. Deze optie had ik al uitgeschakeld. Eigenlijk ben ik dus vooral op zoek naar een optie om Internet Explorer 11 zo in te stellen dat als ik met de linkermuisknop op een bestand klik, het bestand direct gedownload wordt naar de downloadmap.