Waar kan ik op goeie vraag.nl een klacht indienen?

ik heb een paar vragen gesteld die ,naar mijn mening, onterecht zijn verwijderd.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Via het contactformulier. Ook krijg je van elke verwijdering automatisch een email (mits je je e-mailadres bevestigd hebt) waarin een link staat waarmee je bezwaar kunt aantekenen tegen de verwijdering.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

jawel , via Contact en je krijgt een antwoord. Over de motivatie wil ik me niet uitspreken omdat dat zeer sunjectief is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wanneer je vindt dat ik of een van mijn moderator collega's een verkeerde beslissing heeft genomen kan je contact opnemen met de beheerders van deze site.
Dit kan via het contactformulier zoals je rechtsboven in het menu kan vinden.

Deze informatie is ook terug te vinden in de Algemene Voorwaarden waarmee je jezelf accoord verklaarde bij het registeren op deze site.

Alvast bedankt voor je feedback.
Ook wij zijn mensen en derhalve zouden wij inschattingsfouten kunnen maken.
Door het geven van feedback kunnen wij onszelf verbeteren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
AWM
15 jaar geleden
Mmmm, twee keer heb ik gereageerd, omdat ik vond dat een antwoord ten onrechte verwijderd was.
Maar het antwoord was een grote stilte.....
Nu snap ik wel dat zoiets kan ontaarden in een oeverloze discussie, je kunt dan beter in de voorwaarden zetten dat over 'beslissingen niet wordt gecorrespondeerd', dat is dan helder....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik kan daar verder geen oordeel over vellen, sorry.
Ik ben moderator, geen beheerder.
Je hebt zeker een punt in mijn visie.