Leer je met de opleiding applicatieontwikkeling ook sites maken?

en heb je ook wiskunde en natuurkunde voor deze opleiding nodig?

Toegevoegd na 7 minuten:
http://www.rocmondriaan.nl/ict/school-voor-ict/applicatieontwikkeling

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik doe de opleiding Applicatieontwikkelaar/Media Developer. Dit volg ik op het Horizon college. De reden waarom ik deze opleiding heb gekozen omdat ik ook graag websites wil gaan bouwen.

Met de opleiding ben ik veel bezig geweest met websites, met C#. In het begin ook met HTML en PHP. Ook hebben wij veel programma's gemaakt. Mijn eindopdracht was een website bouwen.

Verwacht dus dat je wel bezig bent met websites, maar ook aan programma's werkt.

Wiskunde is niet verplicht bij ons voor de opleiding; dit kregen wij tijdens de opleiding en wij hoeven hier ook niet voor te slagen

Natuurkunde heb je niet nodig voor deze opleiding.
Jaspro101